„Repeat.gg“ nėra tokia didelė ar žinoma platforma, kaip „Faceit“ ar „Challengermode“, tačiau skaičiai kalba už save: naudojantis „Repeat.gg“ buvo surengta jau daugiau nei 100 000 įvariausių turnyrų ir šia platforma bent kartą pasinaudojo jau 2,3 milijono žaidėjų. Populiariausios disciplinos – „Fortnite“, „League of Legends“ ir „Call of Duty: Warzone“.
Interviu portalui „GamesIndustry.biz“ Steven Roberts iš „Sony Interactive“ teigė, jog kartu su „Repeat.gg“ komanda sieks įtaukti daugiau žaidėjų į esportą bei sieks stiprinti „Sony“ pasiūlą bei galimybes šioje srityje. Žinoma, pranešimas yra visiškai šabloniškas, tačiau tai, kad „Sony“ vis labiau plečiasi į esportą yra ne tik įdomu, bet ir svarbu, turint omenyje, kokią įtaką turnyrų platformoms turi tokios šalys kaip Saudo Arabija.
Naudojantiems „Repeat.gg“ galime suteikti ir gerų naujienų – dėl šio sandorio platforma gaus daug rimtesnį techninį bei infrastruktūrinį palaikymą, o netrukus joje bus prieinamos ir naujų žaidimų turnyrų organizavimo galimybės. Pati platforma veiks asmeninių kompiuterių, mobiliųjų telefonų bei, žinoma, „Sony Playstation“ konsolių platformose.
„Repeat.gg“ nėra vienintelis „Sony“ pirkinys ar bendradarbiavimo susitarimas, susijęs su esportu. Šis milžinas yra įsigijęs ir „EVO“, prestižiniu vadinamą esporto turnyrą, pats organizuoja įvairius esporto įvykius per „Sony Tournament“ platformą. Panašu, kad tai yra ilgalaikės ir apskaičiuotos strategijos rezultatai, nes „Sony“ tiesiog stengiasi įtraukti kuo daugiau žaidėjų į esportą, kuo galime tik pasidžiaugti. Kaip ir minėjau, belieka tikėtis, kad „Sony“ gali būti dar vienas stiprus esporto rinkos žaidėjas, didinsiantis konkurenciją ir esporto paslaugų kokybę pasauliniu lygmeniu.