Pinigai surenkami pardavus žaidime esančius lipdukus ir kapsules, iš kurių pardavimų dalį pelno gauna komandos ir žaidėjai. „Valve“, „Counter-Strike: Global Offensive“ kūrėjas, organizuoja „Majors“ – prestižinius du kartus per metus vykstančius turnyrus, kuriuos remia „Valve“. Jų metų žaidimo kūrėjai išleidžia šias unikalias lipdukų kapsules, kuriose yra pavaizduojami komandų logotipai bei žaidėjų parašai.
„Valve“ oficialiai paskelbė šią sumą savo „CS:GO“ tinklaraščio įraše, švenčiant ikoninio FPS dešimtmetį. Ši paviešinta suma – retas žvilgsnis į „Valve“ pajamų paskirstymo sistemos skaičius. Ji rodo, kad komandos iš tikrųjų uždirba daugiau iš skaitmeninių prekių pardavimo nei iš pagrindinių prizinių fondų. Tačiau esporto organizacijos skiriasi tuo, kaip jos paskirsto pajamas iš prizinių fondų ir prekių pardavimo su profesionaliais žaidėjais.
„Valve“ taip pat gauna neatskleidžiamos dalies pelno iš žaidimo pagrindinių prekių pardavimo. „Valve“ šias „Major“ lipdukų kapsules pardavinėjo nuo pat 2014 m. Komandos turės dar vieną galimybę užsidirbti pajamų iš lipdukų po dviejų mėnesių, kai ESL surengs antrąjį 2022 m. „Major“ turnyrą Rio de Žaneire.