„Valve“ paskelbė, kiek lėšų surinko „CS:GO“ komandos iš „Major“ lipdukų

JAV įsikūręs žaidimų kūrėjas „Valve“ savo tinklaraščio įraše paskelbė, kad per pastaruosius 12 mėnesių bendruomenė surinko 70 mln. USD „CS:GO“ komandoms ir žaidėjams.
CS:GO
CS:GO

Pinigai surenkami pardavus žaidime esančius lipdukus ir kapsules, iš kurių pardavimų dalį pelno gauna komandos ir žaidėjai. „Valve“, „Counter-Strike: Global Offensive“ kūrėjas, organizuoja „Majors“ – prestižinius du kartus per metus vykstančius turnyrus, kuriuos remia „Valve“. Jų metų žaidimo kūrėjai išleidžia šias unikalias lipdukų kapsules, kuriose yra pavaizduojami komandų logotipai bei žaidėjų parašai.

„Valve“ oficialiai paskelbė šią sumą savo „CS:GO“ tinklaraščio įraše, švenčiant ikoninio FPS dešimtmetį. Ši paviešinta suma – retas žvilgsnis į „Valve“ pajamų paskirstymo sistemos skaičius. Ji rodo, kad komandos iš tikrųjų uždirba daugiau iš skaitmeninių prekių pardavimo nei iš pagrindinių prizinių fondų. Tačiau esporto organizacijos skiriasi tuo, kaip jos paskirsto pajamas iš prizinių fondų ir prekių pardavimo su profesionaliais žaidėjais.

123RF.com nuotr./CS:GO turnyras 2019 m.
123RF.com nuotr./CS:GO turnyras 2019 m.

„Valve“ taip pat gauna neatskleidžiamos dalies pelno iš žaidimo pagrindinių prekių pardavimo. „Valve“ šias „Major“ lipdukų kapsules pardavinėjo nuo pat 2014 m. Komandos turės dar vieną galimybę užsidirbti pajamų iš lipdukų po dviejų mėnesių, kai ESL surengs antrąjį 2022 m. „Major“ turnyrą Rio de Žaneire.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis