„Valve“ atskleidė, kad jie sukonstravo gudrius spąstus, kad prigautų tūkstančius žaidėjų, kurie naudojo „trečiųjų šalių programinę įrangą“, kad „pasiektų DOTA kliento viduje naudojamą informaciją, kuri nebuvo matoma įprasto žaidimo metu“, suteikdama jiems nesąžiningą pranašumą žaidime.
Šie spąstai veikė taip – sužinoję apie išnaudojimo atvejį, „Valve“ išleido žaidimo atnaujinimą, kuris žaidimo kliento viduje sukūrė „duomenų sekciją, kuri niekada nebūtų nuskaitoma įprasto žaidimo metu, bet kurią galėtų perskaityti tik sukčių naudojama programinė įranga“. „Valve“ teigia, kad kiekviena iš vakar „banintų“ paskyrų buvo nuskaityta iš tų slaptų duomenų, todėl įmonė „labai pasitikėjo, kad kiekvienas ban atvejis buvo pelnytas“.
Komentuodami šį įvykį „Valve“ teigė: „Nors kova prieš sukčius ir sukčiavimo įrangos kūrėjus dažnai lieka šešėlyje, mes norėjome šiuo visiems pasiekiamu pavyzdžiu dar kartą įrodyti mūsų poziciją sukčiavimo klausimu.“
„Valve“ taip pat teigė, kad yra pasiruošusi tobulinti savo sukčių prigavimo įrangą. Taip pat jie padėkojo žaidėjų bendruomenei, kuri padėjo sugauti sukčius apie tai pranešdami žaidimų kūrėjams ar patys pateikdami savo vertinimą „Overwatch“ atvejų peržiūrose.
Atsižvelgiant į tai, kad „Valve“ yra viena populiariausių „multiplayer“ (liet. kelių žaidėjų) žaidimo studijų pasaulyje, jie turi rimtą paskatą viešinti savo nuopelnus sukčių prigavimo atvejais. Tiesa, dalis žaidimų bendruomenės mano, kad jų pastangos yra nepakankamos.