Vėl buvo pagerintas „CS:GO“ žaidėjų rekordas

Legendinės šaudyklės populiarumas nesustoja augti.
CS:GO
CS:GO

Dar kovo mėnesį „CS:GO“ pagerino vienu metu žaidžiančiųjų rekordą – tuomet šią legendinę šaudyklę žaidė daugiau nei pusantro milijono žmonių. Tai įvyko po to, kai buvo paskelbtas žaidimo tęsinys – „Counter-Strike 2“. Visgi šįkart rekordą pavyko pagerinti net 300 tūkst. – vienu metu „CS:GO“ žaidė net 1 818 773 žmonių.

Kas privertė tiek daug žmonių iš naujo susidomėti šiuo žaidimu? Jau šią savaitę prasidės paskutinis „CS:GO“ „Major“ čempionatas. „Major“ čempionatai yra vieni didžiausių ir prestižiškiausių turnyrų visame esporte. Kaip įprasta, „CS:GO“ žaidime galima įsigyti „Pick'Em Challenge“ žetoną ir dalyvauti turnyro rezultatų spėjimo žaidime, norint gauti prizų.

Taip pat žaidime buvo pridėta nauja lipdukų kapsulė ir „Anubis“ „skinų“ dežė. Galima įsigyti tiek „Major“ turnyre dalyvaujančių komandų logotipų lipdukų, tiek dalyvaujančių žaidėjų parašų lipdukų. Be kita ko, galite įsigyti ir Justino „jL“ Lekavičiaus lipduką. Tai pirmas sykis, kada Justinas dalyvaus „Major“ turnyre.

"Twitter" nuotr./Justinas jL Lekavičius
"Twitter" nuotr./Justinas jL Lekavičius

„Blast Paris Major“ bus paskutinis „Major“ turnyras „CS:GO“ žaidime. Sekantis „Major“ turnyras įvyks 2024 m. kovo mėn. „Counter-Strike 2“ žaidime. Tai reiškia, kad Paryžiuje vyksiantis turnyras bus vienintelis šių metų „Major“. Jis truks nuo gegužės 8 iki 21 d.

Kviečiame stebėti "Paris Major" kovas Esports Namai Twitch kanale. Transliacijų ir nušvietimo partneris - Olybet.

Šiuo metu prieigą prie „Counter-Strike 2“ turi ribotas kiekis žmonių. Žaidimas taps visiems prieinamas šių metų vasarą. Daugiau apie drastiškus pokyčius naujoje žaidimo versijoje galite žiūrėti čia:

VIDEO: Viskas Ką Jums Reikia Žinoti Apie Counter-Strike 2

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis