„Crab game“ buvo išleistas „Steam“ platformoje vėlyvą spalį. Tai nemokamas „multiplayer“ (liet. kelių žaidėjų) žaidimas, kuris imituoja „Squid game“. Žaidėjai gali prisijungti į skirtingus serverius ir dalyvauti mirtinų vaikystės žaidimų įkvėptose užduotyse, kurios buvo vaizduojamos populiariame korėjiečių seriale. Pavyzdžiui, seriale pasirodęs stiklinis tiltas „Crab game“ yra atkurtas kaip ledinių laiptelių rinkinys. Kadangi kai kurie „Squid game“ pavaizduoti žaidimai (pvz. ppogi) nesukurtų geros patirties pašėlusioje multiplayer atmosferoje, žaidimo kūrėjas nusprendė inkorporuoti klasikines vaikiškų žaidimų alternatyvas kaip gaudynės, slėpynės ar „aukščiau žemės“.
„Crab game“ tapo ypač populiarus „Steam“ platformoje – per savaitę jis surinko 30 tūkst. reguliarių žaidėjų auditoriją. Šio žaidimo transliacijos „Twitch“ platformoje renka daugiau nei 20 tūkst. peržiūrų – toks žiūrovų skaičius lenkia kitų populiarių žaidimų kaip PUBG Battlegrounds, Overwatch ar Rocket League transliacijas.
Žaidimo kūrėjas Dani, komentuodamas savo kūrybinį procesą, teigė: „Ši kvaila serialo mada nyksta greičiau nei mano noras gyventi, todėl turime greitai užbaigti šį žaidimą. Taigi per dvi savaites sukurkime žaidimą, kuriame būtų 9 skirtingi režimai bei 30 žemėlapių“. Savo užsibrėžtą tikslą Dani pavyko išpildyti. Tiesa, siekdamas išvengti teisinių problemų, žaidimo kūrėjas ironizuodamas teisinasi, kad „Crab game“ nėra sukurtas pagal populiarų korėjiečių serialą.
Vargu, ar ši „Squid game“ sukurta populiarumo banga atneš revoliuciją kompiuterinių žaidimų rinkoje. Visų pirma, panašaus pobūdžio žaidimo stiliaus niša jau yra užpildyta. Nereikia pamiršti, kad dar praeitais metais praktiškai identiškas sumanymas – „vaikiški žaidimai iki mirties“ – buvo sėkmingai realizuotas su „Fall guys“. Todėl pagrįstai kyla klausimas – ką galėtų išskirtinai pasiūlyti „Squid game“ žaidimas, ko jau nėra įgyvendinęs „Fall guys“? Visų antra, „Battle royale“ žaidimų žanras turi stipriai įsitvirtinusių veikėjų rinkoje. „Squid game“ sunkiai sektųsi kovoti su „Fortnite“ ar „PUBG“ populiarumu.
Visa tai kelia ilgalaikiškumo iššūkį – ar „Squid game“ galėtų varžytis kompiuteriniu žaidimų rinkoje ilgajame laikotarpyje? Sukurti gerą žaidimą užtrunka daug laiko, o paties serialo populiarumas gali visai išblėsti. Jeigu pagrindinis žaidimo pardavimų faktorius būtų paties serialo populiarumas, o ne pačio žaidimo kokybė, tuomet ilgajame laikotarpyje jis neturėtų šansų išlikti. Akivaizdu, kad kompiuterinis žaidimas tėra antraeilis sumanymas išlaikyti serialo populiarumą, o ne bandymas žengti į naują rinką.
„Squid game“ kompiuterinis žaidimas yra relevantiškas tiek, kiek relevantiškas yra pats serialas. Jo populiarumui blėstant, sunyks ir Netflix idėja išleisti oficialą žaidimo versiją, o jo imitacija „Crab game“ liks vartotojų užmaršty kaip dar vienas nevykęs bandymas pasinaudoti popkultūros reiškinio populiarumu.