„The Wall Street Journal“ praneša, kad „Google“ yra išsiuntusi slaptus el. laiškus paskiriems įmonės darbuotojams, kurie buvo atrinkti išbandyti šią naują „YouTube“ funkciją. Pasak WSJ, bus išbandomi keli žaidimai vienu metu.
Visgi dar nėra aišku, kokio pobūdžio žaidimų turėtume sulaukti „YouTube“ platformoje. Laiške yra paminėtas tik vieno iš kelių žaidimų pavadinimas – „Stack Bounce“. Sprendžiant tik iš pavadinimo, tikriausiai galime tikėtis panašaus stiliaus žaidimo į „Brick Breaker“. Matyt, kad nauji „YouTube“ platformoje pasiekiami žaidimai bus lengvabūdiški.
Ar vaizdo įrašų platformai iš tikrųjų reikia žaidimų? Juk žmonės yra nuo seno įpratę į „YouTube“ eiti tik dėl linksmų, liūdnų ar švietėjiškų klipų. Arkadų žaidimai elementariai nedera su „YouTube“ bendra idėja.
Šis „YouTube“ sprendimas dar sykį rodo, kaip šiuolaikinės socialinių tinklų platformos vaikosi įvairiausių madų, bandant išplėsti savo amplua ir pelną. Juk į „YouTube“ dar visai neseniai buvo pridėtos „Instagram“ ar „Snapchat“ menanti „Stories“ funkcija bei „TikTok“ stiliaus „Shorts“ platforma. Visgi pagrindinė priežastis, kodėl „YouTube“ nusprendė įdiegti „Playables“ funkciją, yra sumažėjęs pajamų srautas iš reklamų.