Virtualiosios realybės technologija atsiradimo metu atrodė revoliucinė ir galinti pakeisti industriją. Žmonės pradėjo projektuoti šios technologijos spartų plitimą ir galimus ateities panaudojimo atvejus. Visgi tuo metu virtuali realybė dar buvo labai brangi ir nepatogi pramoga. Ji nebuvo prieinama didesnei masei žmonių, akiniai buvo dideli ir nepatogūs, o jų rezoliucija ganėtinai nuvilianti. Pradėjo dažnėti atvejų, kai žmonėms po keleto minučių virtuali realybė keldavo pykinimą.
Pirmieji žaidimai taip pat buvo ganėtinai nuviliantys. Jie buvo labiau skirti technologijos potencialo parodymui, nei realiai pramogai. Žaidimų kūrėjai neturėjo pakankamai įrankių kurti žaidimus šioms platformoms.
VR žaidimų industrija tobulėjo, o po revoliucinių VR įrangos išleidimų 2016 metais (Oculus Rift, HTC Vive ir PlayStation VR) iškart pasirodė ir ženkliai geresni VR žaidimai. „Superhot VR“ ir „Beat Saber“ išleidimas pritraukė vis platesnės VR žaidimų mėgėjų bendruomenės dėmesį. Įrangą šiems žaidimams įsigyti jau galėjo didesnė masė žmonių, o patys įrenginiai tapo lengvesni ir patogesni.
Kartu su susidomėjimu augo ir įmonių investicijos. „Meta“, dar 2014 metais nusipirkusi VR įrangos kūrėją „Oculus“, praėjusiais metais patyrė beveik 14 milijardų nuostolį VR ir AR (papildytos realybės) departamente. Šiais metais prognozuojami dar didesni nuostoliai, o tai rodo didžiules investicijas skirtas šiai technologijai.
O investicijų progresas tikrai matosi „Meta“ produktuose. „Meta Quest 2“ leido VR technologijas išbandyti dar platesnei auditorijai vartotojų. Įrangos nebereikėjo prijungti prie galingo kompiuterio, o akiniams nebereikėjo laido. Žaidimų kūrėjai dar labiau atsigręžė į šiuos žaidimus, o tai dar labiau skatino VR populiarumą.
Vos prieš du mėnesius „Meta“ dar kartą nustebino pasaulį savo nauju kūriniu. „Meta Quest 3“ dar labiau praplėtė savo pirmtaką su pridėtomis papildytos realybės galimybėmis.
Naujasis „Quest 3“ pagreitino reakcijos laiką, pagerino rezoliuciją ir matymo kampą. Akiniai tapo net 40 procentų plonesni ir lengvesni, kas leidžia žaidimus žaisti žymiai patogiau. Virtuali realybė susilaukia vis daugiau sporto simuliacinių žaidimų, tokių kaip „The Thrill of the Fight“ (boksas) ar „Eleven Table Tennis“ (stalo tenisas), kuriuose žaidėjai ne tik gerai praleidžia laiką bet ir tobulina realaus sporto įgūdžius.
Taigi, žaidimai virtualioje realybėje nebėra tokia sudėtinga ir sunkiai pasiekiama pramoga. Technologinis progresas šioje srityje jau atvedė žaidimų industriją į ateitį, kurioje paprastai ir greitai galime persikelti į virtualią erdvę bei žaisti visiškai įtraukiančius žaidimus. Norinčius išbandyti VR technologijas kviečiame užsukti į „Topo Centro“ internetinę parduotuvę, kurioje galite ne tik išsinuomoti, bet ir įsigyti ir naujausią „Meta Quest 3“!