Kas lemia moters seksualumą?

Tai, ar moteris yra seksuali, visiškai neturi nieko bendro su tuo, kiek plonas jos pilvukas ar kokį automobilį ji vairuoja.
Orgazmas
Orgazmas / 123RF nuotr.

Moters amžius ar jos kūno sudėjimas taip pat nelemia jos seksualumo, tinklalapyje thirdage.com tvirtina sekso ekspertė Eve Marx.

Taigi, trumpai tariant, moters seksualumą lemia ne fizinė jos išvaizda (nors, neneigsime, ji irgi svarbi), o emocinė ir psichologinė jos būklė.

Seksualumui, be jokios abejonės, labai svarbią įtaką daro ir moters hormonai. Menopauzę patyrusioms brandaus amžiaus moterims hormonų kiekis stipriai nukrenta, todėl ir jų noras mylėtis gali stipriai sumažėti. Vis dėlto yra tam skirtų vaistų, kurie vėl gali pakelti sumažėjusį moters libido.

Be hormonų, moters seksualumui labai svarbu ir pašnekesiai, taip pat, kaip jau ir minėjome, dvasinė moters būsena – tai, kaip seksualiai ji atrodo ir jaučiasi. Kai moterį apima depresija ar pyktis, ji retai gali pasijusti seksualia, tuo tarpu, jeigu ji jaučiasi pakilios nuotaikos, seksu ji tikrai gali susidomėti.

Jeigu dienos metu moteris yra labai užsiėmusi, apie seksą ji tikrai negalvoja. Ir net mintis, kad seksas tokiu metu gali atpalaiduoti, jai dažniausiai net nešautų į galvą. Tačiau tai jau įrodytas faktas, kad seksualinė stimuliacija padeda žmonėms jaustis energingesniems ir jaunesniems.

Vyrams problemų dėl sekso dažniausiai nekyla, kadangi apie jį stiprioji lytis galvoja nuolatos. Jie mažiau jaudinasi ir dėl to, kaip atrodys lovoje, tačiau ne vienas vyras prisipažįsta, kad jiems svarbu, ką vėliau moterys pagalvos apie jų pasirodymą sekso metu.

Tad kodėl gi neišnaudojus sekso teikiamų malonumų ir nepabandžius tapti seksualesne? Jūs jausitės ir atrodysite kur kas geriau, tai juk gyvenimo suteiktas magiškasis eliksyras, kurį visi gali išnaudoti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis