„15min“ receptai: indiška vištiena „Vindaloo“

15min.lt skaitytojas Andrius konkursui atsiuntė indiškai paruoštos vištienos „Vindaloo“ receptą.
Vištiena
Vištiena / Skaitytojo nuotr.

Reikės:

3 vištienos krūtinėlių,

2 vidutinių svogūnų,

5 arbatinių šaukštelių „Garam masala“ prieskonių mišinio,

1 arbatinio šaukštelio kumyno (malto, nepainioti su kmynais),

1 arbatinio šaukštelio maltų kalendrų,

1 arbatinio šaukštelio kajano pipirų,

½ arbatinio šaukštelio garstyčių sėklų,

½ arbatinio šaukštelio maltų aitriųjų pipirų,

3 valgomųjų šaukštų baltojo vyno acto,

2 valgomųjų šaukštų citrinų sulčių,

3 skiltelių sutraiškyto česnako,

2 arbatinių šaukštelių tarkuoto imbiero,

1 valgomojo šaukšto saldžiosios paprikos miltelių.

5 cm cinamono lazdelės,

druskos ir juodų pipirų pagal skonį,

aliejaus.

Ruošimas:

Supjaustome kubeliais vištieną. Į ją sudedame vieną smulkiai pjaustytą svogūną ir kitus išvardytus prieskonius. Supilame actą ir citrinų sultis. Gerai sumaišome visus prieskonius su vištienos kubeliais ir paliekame marinuotis 3–4 valandas šaldytuve.

Gaminimas:

Į puodą įpilame 4 šaukštus aliejaus. Įkaitus aliejui, įmetame smulkiai supjaustytą antrą svogūną ir sulaužytą cinamono lazdelę. Apkepame svogūną iki auksinės spalvos ir sudedame vištieną. Nuolat maišydami kepame 5 min. Pagal skonį pagardiname druska ir juodaisiais pipirais. Uždengę puodą 20 min. troškiname ant mažos ugnies (jei troškinant trūksta skysčio, įpilame truputį vandens, nepadauginame).

Vištieną patiekiame su ryžiais, papuošiame šviežiomis kalendromis, paprikomis ir, jei norisi aštrumo, šviežiu aitriuoju pipiru.

Skanaus!

Receptų konkurso taisykles rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis