„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Bidvest Lietuva“ – universalus tiekėjas

„Bidvest Lietuva“ (buvusi „Nowaco Lietuva“) įmonė jau 18 metų dirba Lietuvos rinkoje ir visą tą laiką stengėsi patenkinti vartotojo poreikius, todėl ir dabar ne tik suteikia pilną informaciją apie siūlomą produktą, bet ir savo asortimentą derina, pildo ir formuoja pagal klientą. Besikeičiančios verslo sąlygos bei kylantis vartotojo reiklumas žinoti, ką jis perka, ką valgo ir kiti reikalavimai palietė ir šią įmonę. Persiorientuoti sudėtinga, tačiau lošti atviromis kortomis – sudėtinga, bet sąžininga.
Žuvis
Žuvis / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 Vynas

Kokią žuvį šiandien siūlo „Bidvest Lietuva“

Tvenkiniai, kur auginama „Bidvest Lietuva“ tiekiama žuvis yra sertifikuoti pagal SQF-1000 standartą (SQF – Safe Quality Food instituto parengtas kokybės standartas yra kodeksas, kurį priėmusios įmonės įsipareigoja laikytis nustatytų rekomendacijų). SQF-1000 yra rekomendacinė sertifikavimo sistema (angliškai vadinama SQF Code) ir siekia, kad produktas, šiuo atveju – žuvies gaminys, kuris bus pagamintas iš tokiuose tvenkiniuose užaugintos žuvies, bus saugus.

Žuvininkystės ūkiai, kurie sertifikuoti SQF-1000, laikosi kokybės valdymo ir maisto saugos programų visame žuvies auginimo periode. Tokiu būdu žuvis išauginama taip, kad iš jos galima būtų gaminti aukštos kokybės gaminius, atitinkančius Europos Sąjungos standartus ir pirkėjų poreikius. Tai nėra itin griežtas standartas, tačiau tai puiki iniciatyva, skatinanti pakelti kokybės „kartelę“ besivystančiose šalyse, kuriose auginama ar gaminama produkcija tiekiama į Europos rinką.

Pvz., remiantis šiuo standartu vanduo tvenkiniuose, kuriuose auginama žuvis, yra nuolat besikeičiantis ir aeruojamas, tam, kad išlaikyti pastovią vandens kokybę – t.y. šviežią vandenį. Kitas standarto reikalavimas numato, kad daugkartinio naudojimo tara (talpos) būtų tinkamai skalaujamos, o po skalavimo likusiuos nuotėkos būtų saugiai sutvarkomos, bet neišpilamos į aplinką.

SQF 1000 sistemų sertifikavimas – tai gamintojo deklaracija, kad jo, kaip tiekėjo, maisto saugos planai buvo/yra įgyvendinami pagal RVASVT metodus ir galiojančius norminius reikalavimus ir, kad jie buvo įteisinti ir patikrinti pagal nustatytas veiksmingas maisto saugos valdymo taisykles.

Kaip žuvis patenka į restoranus?

Iš Mekongo deltoje, Vietname esančių žuvininkystės ūkių pagauta žuvis nedelsiant keliauja į žuvies perdirbimo įmones kur yra išdorojama ir filetuojama pagal klientų poreikius ir/arba konkrečius užsakymus. Norint išlaikyti šviežios žuvies kokybę, labai svarbu pagavus žuvį ją kuo greičiau pristatyti pirminiam išdorojimui. Kadangi žuvies perdirbimo įmonės įprastai yra netoli tvenkinių, o žuvis į gamybą yra pristatoma leduose, jos šviežumas išlieka beveik toks pat kaip ir tik ką pagautos žuvies.

Perdirbimo įmonės, kuriose pagauta žuvis yra išdorojama ir filetuojama, turi Europos Sąjungos patvirtintus veterinarinės priežiūros numerius. Paruoštą produktą į ES galima importuoti tik iš tų įmonių, kurios turi tokį numerį. ES institucijos, kurios suteikia minėtą numerį žuvies perdirbimo įmonėms nuolat jas audituoja.

Kadangi žuvies produktai iš šių įmonių yra tiekiami ne tik ES, bet ir į kitas šalis, gamyklos yra sertifikuotos tokiais sertifikatais kaip HACCP (rizikos veiksnių analizės ir svarbiųjų valdymo taškų audito sistema), ISO 9001:2000, taip pat BRC (maisto standartas – BRC/British Retail Consortium).

Perdirbimo įmonėse žuvis yra filetuojama, pagal „Bidvest Lietuva“ reikalaujamas specifikacijas. HoReCa klientams gaminama pagal „Horeca exclusive“ specifikaciją. Jos skirtumas nuo įprastinio žuvies išpjaustymo yra tas, kad išfiletavus žuvį yra pašalinamos papilvės (mažiausiai vertinga žuvies filė dalis arba ta dalis, kurioje linkę kauptis kenksmingos medžiagos), taip pat nuimtas poodinis rausvas sluoksnis. Labai svarbu tai, kad filetuojant žuvis nėra apdirbama jokiais priedais, todėl išlaiko savo natūralią struktūrą ir natūralų vandens kiekį. Gaminant patiekalus iš tokios žuvies, filė išeigos yra žymiai geresnės – iš tokio pačio kiekio šaldytos žuvies po atlaidinimo ir terminio apdorojimo gaunama apie 20% žuvies svorio daugiau, nei iš kitų, rinkoje randamų analogų. Ši linija žymima, kaip „Horeca Exclusive“ ir patvirtina, kad tai patys kokybiškiausi žuvies produktai, jūros gėrybės. tokią pačią kokybę „Bidvest“ siūlo ir pirkėjams, kurie perka žuvį parduotuvėse.

Išfiletavus žuvį, ji nedelsiant sušaldoma žemesnėje nei -40 ºC temperatūroje („smūginiu“ šaldymu) tam, kad žuvies kokybė nuo jos pagavimo ir po filetavimo nekistų viso žuvies tinkamumo vartoti termino metu. Taip paruošta šaldyta žuvis laikoma -18 C temperatūroje ir tinka vartoti 18 mėnesių nuo sušaldymo datos. Po sušaldymo žuvis yra glazūruojama, tai yra ant žuvies filė uždedamas apsauginis ledo sluoksnis, kuris apsaugo žuvį nuo drėgmės netekimų, kurie gali susidaryti žuvį laikant -18 ºC. Po žuvies gamybos proceso ir pakavimo, tam kad dar kartą įsitikinti jog žuvis yra saugi ir tinkama vartoti, yra atliekama 12 testų. Testų metu yra tiriama pagamintos žuvies mikrobiologija (testuojami 6 parametrai) tame tarpe E.coli, salmonella ir kiti parametrai. Taip pat yra daromi žuvies cheminiai, parazitologiniai bei sunkiųjų metalų tyrimai.

Iš gamyklos žuvį galima išsiųsti tik gavus nepriklausomos laboratorijos aukščiau minėtų tyrimų rezultatus, patvirtintus sertifikatais ir įrodančius, kad gaminys tinka žmonių maistui.

Tyrimais ir sertifikatu patvirtinus, kad žuvis buvo pagaminta pagal „Bidvest Lietuva“ reikalavimus ir laikantis ES standartų, ji pakraunama į jūrinius konteinerius, kurie kraunami į laivus ir pristatomi į Lietuvą. Visos kelionės metu žuvis yra laikoma -18 ºC temperatūroje. Atvykusi į Lietuvą ji yra sandėliuojama -18 ºC bei pirkėjams pristatoma įmonės autotransportu, kuris taip pat išlaiko -18 ºC temperatūrą. Todėl galime teigti, kad pirkėjai gauna tokios kokybės žuvį, kokia ji buvo prieš pat užšaldymą.

Per 18 metų praktiką, kuomet „Bidvest Lietuva“ importuoja žuvį, nebuvo jokių reikšmingų VMVT pastabų dėl įmonės produkcijos (net nekalbant apie atvejus, kai atlikus tyrimus neleidžiama įvežti produkcijos į Lietuvos rinką arba ji utilizuojama).

„Bidvest Lietuva“ – universalus tiekėjas

Įmonė, iki šiol žinoma, kaip žuvų ir jūros gėrybių produktų tiekėja, plečia savo asortimentą ir gali pasiūlyti plačią produktų paletę: nuo paukštienos ir mėsos iki daržovių ir pieno produktų. Asortimente yra uogos ir grybai, miltiniai ir bulviniai pusgaminiai, duonos gaminiai, ledai, bakalėja.

Visa produkcija atrenkama pagal „Bidvest Lietuva“ kokybės standartą – kokybiški, patikimi ir skaidrūs gamintojai bei tiekėjai.

Sparčiai gausėjantį produktų krepšelį 2012 metais papildė kokybiški vynai

„Bidvest Lietuva“, sudarydama vynų asortimentą, rėmėsi vynų eksperto-konsultanto Edgaro Plauškos rekomendacijomis. „Bidvest Lietuva“ vežami į Lietuvą vynai yra parinkti geriausiu kokybės ir kainos santykiu. Šių vynų nerasite prekybos centruose, todėl šiai dienai toks asortimento sudarymas yra restorano pranašumas prieš „universaliuosius“ vynų vardus.

„Bidvest Lietuva“ vyno klientų ratas sparčiai plečiasi, dirbama lanksčiai, atsižvelgiant į kliento poreikius. Pagrindinį HoReCa‘i siūlomą asortimentą šiandien jau sudaro 17 skirtingo vyno rūšių. Pasiūla sudaryta, remiantis prekybos patirtimi ir rinkos žinojimu, t.y. tai ką mėgsta ir perka vartotojai.

Siūlomi įvairių šalių ir regionų vynai: Prancūzija – Elzasas (švelnūs vynai), Bordo regionas (kaip klasikinis pasirinkimas), Naujoji Zelandija (išskirtiniai „Invivo“ vynai), Italija (Sicilijos regiono, Veneto vasarinis vynas), Ispanija (nebrangūs, bet kokybiški vynai iš Carinena regiono).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“