Naujienos ankstesnės nei 2015-10-27 13 val.
Kavos restoranas „Taste Map“

Lietuviai nebūtinai rekomenduoja tas prekes, kurios patinka jiems patiems

Privatumas

Veiklą pradeda naujas rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas

Turinio rinkodara yra sparčiausiai auganti rinkodaros komunikacijos forma.

Investicijos į turinio rinkodarą augs ir ateityje

Mergina su naujais pirkiniais

Pasirinktas prekės ženklas rodo, koks nori būti pirkėjas

Miuncheno „Bayern“ logotipas

Paskelbti vertingiausi pasaulio futbolo klubų prekės ženklai

Ričardas Jarmalavičius

„Publicum“ įsigijo 40 proc. „Socialaus marketingo“

Molesta

Lietuviškų įmonių pavadinimai verčia raudonuoti užsieniečius

Aivars Šmits

Rinkodaros specialistas Aivaras Šmitas: „Vartotojai savo duomenis dalija už dyką“

LiMA mokymai

Rinkodaros specialistai kvalifikaciją kels mokymuose