Naujienos ankstesnės nei 2024-01-14 8 val.
„Manilla Medical SPA“ atidarymas Kaune

„Manilla“ išgąsdino klientus laišku apie nutekėjusius duomenis: paaiškėjo, kad tai – tik rinkodaros triukas

D.Torrau: Tvari komunikacija – ne tendencija, o naujoji realybė
Reklama

D.Torrau: Tvari komunikacija – ne tendencija, o naujoji realybė

Mantas Dubauskas

Mantas Dubauskas. Kaip malti liežuviu ir daryti įtaką žmonėms

Dovilė Filmanavičiūtė

Dovilė Filmanavičiūtė: Lietuvoje trūksta prekių ženklo-chuligano

Mantas Michalauskas
Reklama

VDU absolventas, vienas iš „Contribee“ įkūrėjų M.Michalauskas: nuolatinis mokymasis yra būtinas siekiant sėkmės šiuolaikiniame versle

Kanų liūtų reklamos pusryčiai

Grįžę iš „Kanų liūtų“: „15min group“ pakvietė į pusryčius, kuriuose desertui – geriausios reklamos

Dėmesys klientui: kaip jaunas prekės ženklas AENO keičia vartotojo patirtį
Reklama

Dėmesys klientui: kaip jaunas prekės ženklas AENO keičia vartotojo patirtį

Asociatyvi nuotr.

Kristina Dambrauskienė: „Taupyti ir išlikti matomu padės kūrybingumas“

Žilvinas Kulvinskis

„Putės“ skonio traškučių sumanytojas: „Tai moters išaukštinimas“